22-11-2014 09:30 Unitas'30 E2 DSE E1 , 6-0

Verdiende winst Unitas E2

Alweer de één na laatste wedstrijd in de najaarscompetitie voor Unitas E2. Omdat de laatste twee wedstrijden verloren waren gegaan stond er eigenlijk niet zo heel veel meer op het spel en dat was in de wedstrijd terug te zien.
Waar andere weken het gras bij wijze van spreken opgevreten werd was het op deze zaterdag een beetje mat wat we voorgeschoteld kregen. Misschien kwam dit omdat er niets meer op het spel stond, misschien was het onderschatting van de tegenstander, we weten het niet.
Gelukkig werd ondanks dit toch nog een behoorlijk niveau gehaald en werd achteraf de wedstrijd vrij gemakkelijk met 6 – 0 gewonnen waarmee de derde plaats zeker gesteld is.
Uiteraard zijn er ook positieve zaken te melden. Zo werd voor de eerste keer dit seizoen “de nul” gehouden en werden alle corners in het voordeel van Unitas (op 1 na) via een Unitas speler richting doel gekopt. Helaas leidde dit deze week nog niet tot doelpunten.
Volgende week staat nog de laatste competitiewedstrijd op het programma; hopelijk lukt het ons de jongens voor deze wedstrijd nog wel een keer scherp te krijgen zodat de eerste seizoenshelft een waardige afsluiting krijgt.
De week daarna moeten de jongens nog een keer wel vol aan de bak; voor dit weekend staat de bekerwedstrijd tegen hoofdklasser Alliance op de kalender.
Door: Bert Lambregts , 23-11-2014 00:00