Unitas'30 F1

18-10-2014 10:00 Virtus F1 ZA Unitas'30 F1 0-3

Unitas’30 F1 door in de beker,

Om 10:00 uur begonnen onze toppers na een flinke warming up vol passie aan de bekerwedstrijd uit tegen Virtus F1. Bij gelijkspel of winst zouden we doorgaan naar de volgende ronde. Door de goede inzet speelde het spel zich vanaf dat moment merendeels af op de helft van de tegenstander. Na een paar minuten wist Sam met een mooie volley de 0-1 te maken. Daarna bleven onze toppers wel aandringen, maar leek het af en toe of ze vergeten waren hoe goed ze samen kunnen spelen. Gelukkig wist tegen het einde van de eerste helft Lars door een afstandschot de keeper van de tegenstander net te verslaan 0-2.
In de tweede helft bleven onze toppers hard werken en hadden ze nog steeds het veldoverwicht. Virtus F1 kreeg wel geteld twee kansen. De eerste een indraaiende hoekschop werd mooi gestopt door Kane. De tweede was een counter waar Sam met een mooie sliding te aanval wist te stoppen. Maar over het algemeen waren het onze jongens die het spel probeerden te maken en bij vlagen waren er ook weer mooie combinaties. Virtus probeerde ons af te stoppen door fel te verdedigen. Er moet gezegd worden dat er af en toe te forse overtredingen werden gemaakt, waar niet voor werd gefloten, wat het fairplay en spel plezier niet echt ten goede kwam.
Gelukkig wist Sam met een mooi schot de 0-3 te maken en was de wedstrijd gespeeld.
Al met al hebben onze toppers heel hard gewerkt, verdiend gewonnen maar was het niet hun beste wedstrijd. En.........… we zijn door naar de volgende ronde in de beker.
Gefeliciteerd jongens!
Door: Simon Liebregts , 18-10-2014 00:00