Unitas'30 F1

30-08-2014 09:30 Unitas'30 F1 Roosendaal F1 ZA , 3-2

Een spannende wedstrijd.

Zaterdagochtend 30 augustus stond voor onze toppers de eerste bekerwedstrijd van dit seizoen tegen Roosendaal F1 op het programma. Het team was compleet en had er veel zin in. De tegenstander was wat later door parkeerproblemen, maar gelukkig begonnen we toch nog keurig op tijd.
In het begin van de wedstrijd werd al duidelijk dat de teams aan elkaar gewaagd waren. Door de regen en het natte veld was het voor beide teams soms lastig de bal goed onder controle te houden, waardoor er onverwachte kansen kwamen. Maar er waren ook goed uitgespeelde kansen over en weer.
In de 15e minuut resulteerde dit in de 1-0 door een afstandschot van Rens. Vol vertrouwen dachten we de 1e helft met een voorsprong te eindigen, maar vlak voor het rustsignaal wist Roosendaal door onze verdediging te breken en de 1-1 te scoren.
Na rust bleef het gelijk opgaan, en was het Roosendaal die in de 30e minuut de 2-1 scoorde. Onze kanjers lieten zien dat ze een goede veerkracht hebben en gaven de moet niet op. Langzaam maar zeker werd het samenspel beter en de kansen groter. De gelijkmaker kon dus niet al te lang op zich laten wachten en werd in de 35e minuut een feit door een doelpunt van Sam na een mooie pass van Rens. Hierna gingen onze toppers nog beter voetballen. Vlak voor het einde kreeg Rens hierdoor weer een goede schietkans, met de 3-2 als resultaat.
Over de hele wedstrijd bekeken ging het gelijk tegen elkaar op, maar waren we net iets doeltreffender dan Roosendaal.
Samengevat dus weer een goede prestatie van onze toppers:
Kane stond zijn mannetje in de goal. Lars en Jesse deden het goed achterin en gaven ook mooie passen naar voren. Stan liet zien dat hij overall kan voetballen. Jip, Veron, Fadi en Rens, hielden het middenveld goed bezet en Sam liet zien dat zijn turbo het nog altijd goed doet.
Super jongens. Ga zo door!!!
Door: Simon Liebregts , 30-08-2014 00:00