25-05-2014 13:15 Unitas'30 E1 thuistoernooi 1e!

WAT EEN MOOIE DAG

Deze zondag werd het thuistoernooi bij Unitas'30 voor de E georganiseerd. Wederom een enorm geslaagde dag. Mede mogelijk gemaakt door een prima organisatie en natuurlijk prachtig weer!

Unitas'30 E1 was vandaag op volle oorlogssterkte en was erop gebrand om iets te laten zien aan het eigen publiek. De eerste wedstrijd was meteen maatgevend voor de verdere verloop van het toernooi. Tegen SCO/TOFS E1 werd het liefst 6-0 binnen een kwartier.

In de tweede wedstrijd, tegen het Meppelse Alcides E1, begonnen we niet zo goed en keken we binnen enkele minuten tegen een 0-1 achterstand aan. Desalniettemin kwamen we sterk terug en wonnen we met 4-1.

In de derde wedstrijd moesten we tegen Hees E1, afkomstig uit Soest. Ook in deze wedstrijd waren we te sterk voor de tegenstander, het werd 3-1.

Tegen het sterke Gudok E1 werd met 0-0 gelijk gespeeld waarna we de laatste wedstrijd met 2-0 wonnen van Steen E1.

We speelden vandaag erg goed, met veel inzet, plezier en beleving. Leuk om te zien!

Dit seizoen nog één toernooi, in Meppel. Kijken of we het seizoen waardig kunnen afsluiten.
Door: Richard Teunissen , 28-05-2014 00:00