Beheerszaken


De commissie Beheerszaken is verantwoordelijk voor de gebouwen, inventaris, training- en wedstrijdmaterialen, kleding enz. De commissie bestaat nu uit acht personen maar we kunnen steeds mensen gebruiken; er is namelijk altijd wel wat te doen, zoals kleine reparaties aan materiaal, inventaris en kleding.

We zijn nog altijd op zoek naar ondersteuning op het gebied van uitgifte van wedstrijdmateriaal en het verzorgen van thee in de rust op zaterdag en zondag. Heeft u interesse? Neem dan contact op met beheerszaken (beheer@unitas30.nl).

Inmiddels is er op maandagochtend een klusploeg gestart van een 6-tal enthousiaste vrijwilligers die allerlei zaken aanpakt. Dat kan zijn het vervangen van doelnetten, het repareren van doelen het onderhouden van het gebouw, schilderen enz. Uitbreiding van het team is altijd gewenst, dus bent u in de gelegenheid om wat uurtjes vrij te maken en vindt u het leuk om vrijwilligerswerk te doen voor Unitas’30, dan bent u iedere maandagochtend vanaf 9:00 uur welkom in de kantine. De koffie staat voor u klaar ! Neem vooraf even contact op met beheerszaken (beheer@unitas30.nl).

Merk je een gebrek aan de gebouwen, zie je dat er iets stuk is of denk je een bijdrage te kunnen leveren? Graag! Laat het ons weten!

Leden

Afgevaardigde bestuur Kees Halters
Coördinator Accommodatie & Gebouwen Vacant (naar op zoek)
Coördinator Operationeel Rene Hermus
Coördinator sleutelplan Veerle Adriaansen
Lid beheer Piet Anthonissen
Lid beheer Jan de Koning
Lid beheer Jan Machielse
Kantinebeheer Remco van Trijp

Beheerszaken: subcommissies

Document
Toegevoegd door
Publicatie
Datum
Er zijn geen documenten aanwezig in deze map.
Terug naar boven