21-03-2015 12:15 Unitas'30 E5 The Gunners E2 Leider, . 0-3

Zege reeks E5 ten einde.

Vandaag wederom een topper tussen de nr. 1 en 2, maar nu was de nr. 2 The Gunners.

E5 had hier al van gewonnen in de eerste wedstrijd. Maar toen werd al duidelijk dat TG een zeer goede tegenstander was. De 1e 10 minuten was daar overigens niets van te merken. E5 had voldoende kansen om de score te openen en zodoende kwam TG langzaam in de wedstrijd. Zij kregen nu ook de kansen om te scoren en deden dat rond de 20e minuut , 0-1. Ai, wat een tegenvaller. De rust in met een achterstand, geeft niks dat heeft E5 wel eens vaker omgebogen naar een voorsprong.

Helaas ging TG steeds beter spelen en de E5 had moeite om de opbouw goed te verzorgen. Toch kwamen er kansen voor E5, maar je kon zien dat het vertrouwen in eigen kunnen groter werd bij de TG. Helaas maakten zij dan ook nog 2 doelpunten in de 2e helft en de E5 kwam niet tot scoren vandaag. Eindstand dus 0-3. Het spel en inzicht was er wel vandaag, volgende week wacht hekkensluiter Gloria UC. Hopelijk zijn we dan deze domper te boven en laten we het netje van de tegenstander veelvuldig bollen. SUCCES mannen.
Door: Michel van Ham , 24-03-2015 00:00