Unitas'30 ME1

21-02-2015 10:15 VVR ME2 Unitas'30 ME1 Pluym, Caitlin 3-5

moeizame overwinning voor ME1

Na een bekerwedstijd waarin we bij vlagen tot zeer goed samenspel wisten te komen bleven we afgelopen zaterdag moeite houden met ons volledig op de wedstrijd focussen. Of het kwam doordat de meeste speelsters wat later naar bed waren gegaan de avond van tevoren, bleef onduidelijk. Een feit was dat we eigenlijk wel de betere ploeg waren, maar toch moeite hadden om overtuigend te winnen. We startten met een mooie openingstreffer van Isa Rasenberg, mooi hoog in de korte hoek geschoten. Daarna wist Chaimae na fraai samenspel de 2-0 te scoren. Na een tegendoelpunt kwam na een mooie counter Lily vrij voor de goal en konden we na dit doelpunt met een goede voorsprong de kleedkamer in gaan. Begin van de tweede helft starten we weer moeizaam, maar daarna voor even heel gedreven en leek het erop dat we ons zouden herpakken. Met nog een doelpunt voor Isa Klaassen en Chaimae kwamen we tot een 5-1 voorsprong. Maar meteen daarna lieten we het verdedigend collectief liggen en was Muriël toch nog twee keer kansloos. Na deze 'dip' werd het nog even spannend, we zouden toch niet onze ruime voorsprong zomaar uit handen geven? Met wat verdedigende en aanvallende foutjes kon de wedstrijd zomaar nog alle kanten uit gaan. Gelukkig kwam al snel het verlossende eindsignaal en behaalden we na een matige wedstrijd, toch de 3 punten winst.
Door: Sonja Gordeijns-Mathijssen , 22-02-2015 00:00