13-12-2014 09:30 Unitas'30 E5 SC Gastel E2 ZA Broek, Lonneke van den 2-4

Goed spel E5 wordt niet beloond.

Vandaag moest er volle bak gegeven worden, want Gastel E2 kwam op bezoek. Zij hadden nog niets verloren, zowel in de competitie als in de strijd om de beker.

Dus om een ronde verder te komen moest er ..... inderdaad gewonnen worden. (Logisch)

De E5 was zeer gemotiveerd en dat was ook wel te zien aan het spelbeeld. Samenspel werd keurig uitgevoerd en dat deed Gastel E5 ook, dus de wedstrijd ging gelijk op. Het was E5 die prima op voorsprong kwam door Tobias, met links in de korte hoek. Hup 1-0. Zoals gezegd deed Gastel ook goed hun ding en kwamen jammer genoeg op 1-1. Rick stond uitermate goed te verdedigen en zorgde voor een prima opbouw aan de linker zijde. Tim J. kon hierdoor veelvuldig zijn snelheid gebruiken en vaak dicht bij het doel van de tegenstander komen. Ook Tygo stond als rechtsachter zeer goed te voetballen en toonde veel inzet. Maar het geluk was vandaag bij Gastel meer aanwezig en daardoor konden zij met een 1-3 voorsprong gaan rusten.

Lars stond iedere keer op juiste plek om aangespeeld te worden en kon zo prima het spel verleggen. Het spel golfde heen en weer. Zo hield de keeper van Gastel vele ballen tegen, maar dat deed Roman op zijn beurt ook en zorgde ervoor dat E5 in de race bleef voor de aansluitingstreffer. Niet veel later in de 2e helft gebeurde dat ook en mocht Tobias zijn 2e binnen schuiven, ha gelukkig 2-3. De jongens van E5 bleven er toch echt in geloven en pompte er via de opstomende Finley er aanval na aanval uit. Ook Sky bleef de keeper onder vuur houden met zijn kanonschoten, maar de goalie uit Gastel hield ze er jammer genoeg prima uit.

Helaas werd er in de laatste minuten nog gecounterd door Gastel, zodat zij de voor hun bevrijdende 2-4 maakten.

Helaas E5, zeer goed gevoetbald (was lang geleden haha). Zo zien jullie wel, als je geconcentreerd blijft komt het betere voetbal bij jullie van zelf naar boven.
Door: Michel van Ham , 20-12-2014 00:00