Unitas'30 F6

22-11-2014 08:30 Unitas'30 F6 Hoeven F3 , 2-1

Bekeken overwinning na spannende wedstrijd!

Het einde van het seizoen nadert en dat was in de openingsfase goed te zien. We kwamen moeilijk aan voetballen toe. Hoeven speelde met veel spelers achter de bal, waardoor we moeilijk de opening konden vinden. Na 5 minuten een mooie solo van Raf die hij bekeken afrondde in de hoek, 1-0. Het spel ging goed op en neer en beide teams kregen kansen. Onze spitsen vonden wel het doel, echter de keeper van Hoeven stond zijn mannetje.
Na een aantal corners bleef de bal liggen en Shamil kreeg er zijn voet tegen aan. Met een mooie lob scoorde hij, 2-0. Direct daarna was het rust.
In de 2e helft waren een aantal spelers meer bezig met de activiteiten op het veld ernaast. Vele supporters van F5 maakte dermate lawaai, waardoor onze spelers dit interessanter vonden dan het eigen spel. Na deze afleiding kwamen we weer beter in de wedstrijd. Het doel werd diverse malen onder vuur genomen, echter de keeper van Hoeven stond zijn mannetje wederom. Op het einde van de wedstrijd kreeg Hoeven nog 1 kans die ze wisten te benutten. Ze waren erg blij met deze Het bleef dus lang spannend, echter de overwinning werd binnen gehaald.
Bij de penalty's was de energie op. Jason stond wederom goed en had een paar mooie reddingen.
Uiteindelijk een mooi begin van het weekend en volgende week spelen we echt een klassieker: Unitas F6 - Internos F3: dit is tevens de topper in deze competitie. Komt dat zien, op zaterdag 29-11-2014 a.s. om 8.00 uur staat de koffie klaar en om 8.30 uur gaan we vlammen!!
Door: Edwin Boot , 22-11-2014 00:00