Unitas'30 B1

22-11-2014 15:00 Madese Boys B1 Unitas'30 B1 5-0

Unitas'30 B1 kan koploper Madese Boys B1 geen pijn doen

Zwaar gemankeerd gingen we richting Made voor de uitwedstrijd tegen koploper Madese Boys B1. Met de huidige blessure van Cas, kwam daar Davy deze week nog eens bij.

Rick J en Yusuf waren ook niet ongeschonden uit de trainingen gekomen, waardoor bijna de gehele voorhoede niet fit genoeg leek voor de wedstrijd. Rick J haakte in de warming-up af en Yusuf moest noodgedwongen na 20 minuten worden gewisseld.

Gelukkig bracht Corné onze 4 gastspelers (oude bekende Rick C, Marnik en Yanick (B2) en Jurre (C1) precies op tijd naar Made, waardoor er toch 11 man aan de aftrap stonden, omdat Jurre in de basis begon voor Rick J.
Bedankt voor jullie inbreng en inzet!

Opstelling
Danni
Morteza, Amaar, Piet, Nick
Julian, Justin, Fabian, Jurre ('60 Rick C)
Mert ('55 Yanick), Yusuf ('20 Marnik)

De eerste kans was voor Unitas, alleen bleek Yusuf te geblesseerd om deze te verzilveren. Uit een hoekschop kon Made de 1-0 aantekenen en in de blessuretijd kwamen ze op 2-0 door een makkelijk gegeven strafschop.

Na de rust kon Mert de aansluitingstreffer tot twee keer toe aantekenen, maar dit gebeurde niet.
Made maakten hun kansen wel af en liepen uit naar 5-0.

Kortom een teleurstellende wedstrijd met een nog teleurstellender resultaat. Er wordt in de komende wedstrijden meer voetbalslimheid en échte winnaarsmentaliteit verwacht.

Door: Roger Lambregts , 24-11-2014 00:00