Unitas'30 F6

20-12-2014 09:30 Unitas'30 F6 Sprundel F2 Bon, Jetske 4-0

Degelijke afsluiting van het voorseizoen!

Vandaag een wedstrijd voor de statistieken. De prijzen in de competitie waren al verdeeld, slechts de 2e plaats stond voor ons nog op het spel.
Eindelijk een wedstrijd om 9.30 uur. De coaches dachten dat de spelers nu beter uitgeslapen zouden zijn, echter dit was niet het geval. Moeizaam startten we tegen een zeer gesloten verdediging van Sprundel. We hadden moeite om er doorheen te komen. gelukkig hadden we het voordeel van wind mee, waardoor we de bal ver naar voren konden brengen. uiteindelijk kon een van de spitsen de bal hoog in de goal schieten waardoor de bevrijdende 1-0 (Niels) op het bord kwam. Helaas was onze keeper jason niet geheel fit aan de wedstrijd begonnen. hij moest helaas afhaken in de rust. hij had teveel last van griep. beterschap Jason, wat een mentaliteit zeg. Doorgaan tot je niet meer kan. Top jongen.
in 2e helft heeft Raf de moeilijke taak van keeper op zich genomen en prima uitgevoerd.
Wederom uit een scrimmage scoorde Niels en het verschil was gemaakt 2-0. Sprundel heeft een behendige spits waardoor we constant met de rem erop vanuit de achterhoede opbouwde. Sem en Josh hebben prima de 0 gehouden. Middenveld (Wesley, Raf, Rik) was wederom stabiel vandaag, wat leidde tot een snelle omschakeling waaruit Shamil scoorde. bijna identiek scoorde jeroen de 4-0, wederom uit de omschakeling. prima gewerkt en prima afsluiting van het seizoen.
bij de penalties viel op dat Rik echt een timmermansoog heeft. Wederom binnenkant paal erin!
Als coaches kijken we terug op een mooi voorseizoen en gaan absoluut deze lijn doortrekken naar het voorjaar. Fijne feestdagen en een goed begin voor 2015 in goede gezondheid en sportief plezier. Tot 10 januari as, Ronald en Edwin.
Door: Edwin Boot , 20-12-2014 00:00