Unitas'30 F1

22-10-2014 18:00 Tsv Gudok F1 Unitas'30 F1 2-5

Dit biedt perspectieven!!

www.unitas30.nl
Deze eerste wedstrijd van Unitas’30 F1 tegen TSV Gudok F1 voor de Omroep Brabant Cup beloofde een hele ervaring te worden. Omroep Brabant zou bij deze wedstrijd vanaf de voorbereiding tot na het einde namelijk opnamen maken. Al in de kleedkamers werden onze toppers in spe op de camera vastgelegd. Na een paar interviews en een heuze Championsleage line up, ging de wedstrijd tegen TSV Gudok F1 om 18:00 van start. Onze toppers lieten zien dat ze niet camera schuw waren, want vanaf het eerste moment zetten ze de tegenstander goed onder druk. Er werd goed overgespeeld met af en toe zeer mooie acties. Na een paar minuten resulteerde dit in de 1-0 door Rens na een assist van Veron. Rens had de smaak te pakken en de eerst volgende kans op een schot verzilverde hij in een mooi doelpunt in de kruising:2-0. Gudok gaf zich echter niet zomaar gewonnen. Een vrije trap die door een unitasser van richting werd veranderd bracht de spanning weer terug in de wedstrijd: 1-2.
Gelukkig bleven onzers toppers voetballen en na goed werk van wederom Veron wist Rens de bal net over de lijn te tikken: 1-3. Even later wist gastspeler Wouter een mooie kans te benutten: 1-4. Met deze stand gingen we tevreden de rust in.
Na de rust gaf Gudok alles wat ze hadden en kwam het spel meer in balans. Uit een counter over rechts wisten ze uiteindelijk te score 2-4 en de spanning weer op te voeren. Ergens in de 35e minuut wist Jip na een mooie assist van Rens de 2-5 te scoren. Na het eindsignaal werden er nog penalties geschoten, het publiek bedankt en wederom interviews afgenomen door Omroep Brabant.
Al met al hebben onze toppers een hele goede wedstrijd gespeeld, verdiend gewonnen. Ook complimenten aan de verdediging die stond als een huis. De aanwezigheid van Omroep Brabant was erg leuk en zoals Veron in het slot interview aangaf (gesoufleerd door Omroep Brabant):”Dit biedt perspectieven!!”.
Gefeliciteerd jongens!!
P.S. Deze vrijdag 24-10 of volgende week vrijdag
31-10 kijken naar Omroep Brabant, want dan komen onze toppers waarschijnlijk op TV!!
Door: Simon Liebregts , 23-10-2014 00:00