Unitas'30 F6

20-09-2014 08:30 Unitas'30 F6 RSV F2 Leider, . 2-1

Unitas F6 zet RSV F2 opzij en boekt eerste competitiezege.

Unitas F6 heeft zaterdag de eerste competitiezege geboekt. Unitas F6 was in deze wedstrijd met 2-1 te sterk voor RSV F2.

Niels van den Berk werd de gevierde man aan de kant van Unitas F6. De aanvaller schoot in de tweede helft de twee treffers binnen.

We starten met Jason in de goal. Josh, Rik en Sem in de verdediging. Wesley en Raf op het middenveld, Jeroen en Niels als aanvallers. Shamil begon als wissel.
Het leek of de meeste spelers van de F6 gisteren de Voice Of Holland gekeken hadden, die moesten nog even wakker worden. Het ging aardig gelijk op, er waren geen echte grote kansen over en weer. Zodra RSV F2 gevaarlijk leek te worden, kwam onze verdediging in actie.
Bij rust was het 0-0

Na rust kwam het duel echt los. Niels kreeg de bal en schoot deze in de verre hoek. Dit herhaalde Niels 5 minuten later nogmaals. Inmiddels nam de druk van RSV F2 duidelijk toe, het werd duidelijk dat zij vandaag niet wilde verliezen. Als resultaat scoorde RSV 2-1. Met nog 8 minuten op de klok, werd het tempo door RSV nogmaals verhoogd.
De verdeding van Unitas F6 werd daarna meerdere malen op de proef gesteld, maar bleef fier overeind. Sem stond zijn mannetje en moest zo nu en dan op tijd ingrijpen om een doorbraak te voorkomen.

RSV F2 kwam als koploper naar Etten-Leuren stond na 1 duel op 3 punten, met een positief doelsaldo van +3. Unitas F6 heeft nu ook 3 punten. Na het verlies van vorige week is dit een grote opsteker voor Unitas F6. En kijken we met vertrouwen vooruit op de derby van volgende week tegen DSE F3.
Door: Ronald Verheijen , 20-09-2014 00:00