Unitas'30 F1

20-09-2014 09:30 Unitas'30 F1 Roosendaal F1 Sprenkels, Robin 5-0

Een dikke pluim voor Unitas’30 F1.

www.unitas30.nl
Door een omzetting in de competitie speelden we zaterdag ochtend 20 september weer tegen Roosendaal F1. Een paar weken terug hadden we hiervan maar nipt gewonnen in een spannende gelijkwaardige bekerwedstrijd . Dus de verwachtingen waren hoog gespannen.
Na een kleine toelichting over de Fairplay cup, de warming up, de toespraak van de coach, en het handen schudden voor aanvang van de wedstrijd, kon de wedstrijd beginnen.
Direct werd de tegenstander door onze toppers goed onderdruk gezet. De eerst vijf minuten resulteerde dit in een heleboel kansen die er niet in gingen. Maar de aanhouder wint en na een mooie actie scoorde Rens de 1-0. Daarna bleven we aandringen en het duurde dan ook niet lang voordat Rens de 2-0 kon scoren na een mooie assist van Sam. Het veldoverwicht voor onze toppers bleef en de kopjes van de tegenstander gingen een beetje hangen. Hierdoor kregen we meer ruimte en na een mooie pass van Fadi scoorde Sam met een geweldig schot in de kruising de 3-0.
Zo gingen we met een comfortabele voorsprong de rust in, waar de ouders zowel drank voor de spelers en als voor de ouders en trainers leiders haalden. Waarvoor dank :-).
In de tweede helft zetten het spelbeeld van de 1e helft zich voort. Unitas’30 F1 had het overwicht. Toch kwam er af en toe een gevaarlijke bal in de buurt van onze Keeper Kane, die hij gretig stopte.
Nadat Rens in een fair duel doorzette kwam hij vrij voor de keeper en werd de 4-0 een feit. De laatste goal was voor ons eigenlijk de mooiste: na storen van Jip, kreeg Stan de bal, die de bal naar Sam speelde en Sam maakte fraai de 5-0.
Over de hele wedstrijd gekeken hebben we terecht gewonnen.
Een dikke pluim dus voor ALLEMAAL: Kane, Jesse, Lars, Veron, Jip, Stan, Rens, Sam en Stan. Deze toppers lieten een geweldige inzet zien met goede teamspirit en een groeiend aantal fraaie acties en combinaties: en er was weer een kopbal bij....

Kortom: Super jongens. Ga zo door!!!
Door: Simon Liebregts , 20-09-2014 00:00