Unitas'30 ME1

13-09-2014 09:00 VVR ME1 Unitas'30 ME1 0-9

VVR ME1- Unitas'30 ME1

Het was zover, na twee gewonnen bekerwedstrijden stond de eerste competitie wedstrijd op het programma. Na samenkomst op het parkeerterrein "Schoenmakershoek" kon de reis beginnen naar Rijsbergen.We speelde dit keer op echt gras een nieuwe uitdaging voor onze speelsters.
Na een warming-up en een korte bespreking, waarin we de opstelling om tactische redenen nog even omgooiden, begon de wedstrijd. Ook op gras bleken onze speelsters geen moeite te hebben met scoren. Het ene doelpunt na het andere vloog VVR om de oren. Dit resulteerde in een 0-7 ruststand. Er waren prachtige goals bij, maar ook de verdediging hield de 0 vast.
Ja, wat zeg je dan in de rust, behalve complimenten uitdelen.
Het bleek een gelopen race. De tweede helft werden er nog twee doelpunten gescoord. De verdediging kreeg nu iets meer te doen omdat al onze meiden bijna voorin stonden. Maar ook nu hield onze verdediging de boel keurig dicht. Weer een sterke overwinning van onze ME1. Na de wedstrijd werd het toegestroomde publiek nog bedankt door onze speelsters. Goed gedaan meiden.
En ouders ook namens de coaches bedankt voor de aanmoedigingen.
Door: Arjon Klaassen , 14-09-2014 00:00