10-05-2014 09:30 Unitas'30 E5 FC Moerstraten E1G , 7-4

E5 sluit seizoen in strijl af.

De laatste competitiewedstrijd voor E5 stond op het programma, thuis tegen hekkensluiter Moerstraten.
Het kampioenschap was drie weken geleden al binnengehaald, er waren deze zaterdag slechts twee wedstrijden om half tien en het regende pijpestelen, kortom alle ingrediënten voor voor een sfeervolle seizoensafsluiting ontbraken.
Hoewel we vooraf nog tegen de jongens gezegd hadden om vooral lekker te gaan voetballen ontbrak het heilige vuur een beetje en dat was op het veld duidelijk terug te zien.
De punten waarmee E5 zich in deze competitie had weten te onderscheiden van de overige ploegen, namelijk het vroeg druk zetten, de tegenstanders geen meter ruimte geven en zelf de bal rustig rond tikken waren vandaag helaas niet of nauwelijks te zien.
Desondanks werd de wedstrijd winnend afgesloten met een eindstand van 7 – 4.
Terugkijkend op het seizoen kunnen we zeggen dat het een seizoen is geweest waarin prachtige wedstrijden afgewisseld werden met mindere wedstrijden, maar de mooie wedstrijden overheersen en blijven natuurlijk het langst in het geheugen.
Vooral in de najaarscompetitie, waar na een wervelend begin in de laatste wedstrijden te veel punten verloren werden, had er meer in gezeten. Het kampioenschap in de voorjaarscompetitie was dik en dik verdiend.
Nog een paar toernooien en het seizoen zit er weer op zodat iedereen kan gaan genieten van een welverdiende vakantie en volgend jaar weer helemaal fris aan een volgend seizoen kan beginnen.
Door: Bert Lambregts , 12-05-2014 00:00