Unitas'30 F3

19-04-2014 11:00 Kogelvangers F1 Unitas'30 F3 7-0

F3 kansloos ten onder

In 4 dagen tijd spelen we de laatste twee competitiewedstrijden van dit seizoen. Een seizoen dat teleurstellend is verlopen dat met uitzondering van de eerste wedstrijd louter uit nederlagen bestond. Met alleen nog ontmoetingen met de beide koplopers stapten we vandaag zonder illusies het lange gras op om Kogelvangers F1 "pijn" te gaan doen. In de beginfase van de wedstrijd zag ons spel er nog leuk uit. Er werd zowaar soms tikkie-takkie gespeeld maar erg effectief was het niet. Zelden kwamen we de middenlijn over en die ene keer dat het gebeurde stonden de boomlange verdedigers paraat. Het duurde zeker 10 minuten eer de handige spitsen van Kogelvangers hun draai konden vinden maar toen gingen ze ook echt los. Een knullig doelpunt waarbij we de bal niet wegkregen was het startschot van de stormloop die alleen werd onderbroken door de pauze. Geheel kansloos liepen we na 40 minuten met een dikke nederlaag het veld af. Dinsdag komt de andere titelkandidaat op bezoek. Het gaat ons niet gebeuren dat we op dezelfde wijze het seizoen gaan afsluiten!!
Door: Corné de Jong , 23-04-2014 00:00