29-05-2014 13:15 Pelikaan Unitas'30 E2 0-0

Unitas'30 E2 wint toernooi ZVV Pelikaan

www.unitas30.nl
Vandaag de laatste wedstrijden van de huidige E2 gespeeld op ons uit toernooi bij de Zwijndrechtse Voetbalvereniging Pelikaan. Op het programma staan eigenlijk vier wedstrijden. Helaas komt 1 team niet opdagen. Per saldo dus drie wedstrijden te gaan en 1 walk over! De eerste wedstrijd beginnen we nog wat aarzelend aan de wedstrijd. We komen wel op 1-0, maar vergeten de kansen af te maken. In de laatste twee minuten valt alsnog de tegentreffer. 1-1... De tweede wedstrijd tegen Pelikaan gaan we goed los. Gelukkig blijven we na de 1-0 niet twijfelen of we wel of niet moeten doordrukken. Einduitslag: een overtuigende 0-4 op de thuisploeg. In de laatste wedstrijd tegen s' Gravendeel gaat het er om! Bij winst pakken we de grootste beker! Na een rustig begin komen we op 1-0. Dat wil niet zeggen dat de wedstrijd gespeeld is... Nadat het nog bijna 1-1 wordt, maakt Ricardo aan alle twijfel een eind, met een knap doelpunt wordt het 2-0 en is de titel binnen.

Mannen bedankt voor een mooi einde aan een mooi seizoen met een welverdiend kampioenschap en als afsluiter ook nog eens de toernooiwinst! Veel succes volgend jaar bij jullie nieuwe teams!
Door: Eric Schneijdenberg , 29-05-2014 00:00