17-05-2014 13:00 Beek Vooruit Unitas'30 E1 5e plaats

E1 WORDT 5e IN PRINSENBEEK

Unitas'30 E1 speelde deze zaterdag een toernooi bij het immer gezellige Beek Vooruit. In een poule met Uno Animo E1, Beek Vooruit E1 en het Ridderkerkse RVVH E1 eindigde het op een derde plaats. Door de twee kruisfinales te winnen werden de geelhemden uiteindelijk vijfde van de acht.

De eerste wedstrijd was tegen een oude bekende, Uno Animo. Drie maanden eerder, op een regenachtige woensdagavond, speelden beide teams tegen elkaar voor de Omroep Brabant Cup. Toen schoot Remco ons een ronde verder. Vandaag werd het binnen een kwartier 2-0, door een eigen doelpunt en een goal van Jerom.

De tweede wedstrijd was tegen angstgegner Beek Vooruit. De wedstrijd ging gelijk op, de kansenverhouding was gelijk maar de jongens van de Beek wonnen met 3-0! ... dat was een domper, maar niet getreurd, tegen RVVH zou alles anders gaan. Helaas was dat niet het geval. RVVH won met 1-0.

In de kruisfinale speelden we eerst tegen TVC E1. We speelden weer als vanouds en wonnen met 2-0. De laatste wedstrijd, om de 5e/6e plaats was tegen het Zuid-Hollandse Groeneweg E1. We kozen voor een fantasieopstelling met de aanvallers in de verdediging en de verdedigers in de voorste linie. Dit pakte goed uit en we speelden erg goed. Weer wonnen we met 2-0.

Volgende week zondag een thuistoernooi. Tot dan!
Door: Richard Teunissen , 19-05-2014 00:00