Unitas'30 F4

16-04-2014 18:30 VVR F3 Unitas'30 F4 1-7

Een mooie lente avond

Woensdagavond 16 april speelden we om 18.30 uur een inhaalwedstrijd uit bij VVR F3 Rijsbergen. Het avondzonnetje scheen mooi en onze toppers hadden er weer allemaal zin in.

Al vanaf de aftrap was duidelijk dat wij het veld overwicht hadden, omdat we voornamelijk op de helft van VVR speelden. Toch slaagden we er in de eerste 10 minuten niet in om goede kansen te creëren. Wel kreeg Wouter de eerste grote kans middels een penalty maar deze werd goed gestopt door de Keeper van VVR. Even later maakte Wouter toch zijn doelpunt door een afstandschot dat door de tegenstander nog wel van richting werd veranderd: 0-1. Het veld overwicht bleef en Jermy maakte daarna 2-0 en 3-0.
Na de rust leek het of de motivatie een beetje inzakte en kreeg VVR ook meer counter kansen. Met de 1-3 als resultaat. Maar we lieten het er niet bij zitten. Fadi ,die vandaag in zijn dribbel elemant was, zette een aantal spelers van VVR regelmatig op het verkeerde been en maakte fraai de 1-4. En Jermy maakte zijn spits ambities waar door zijn 3e doelpunt te scoren: 1-5. Het leek allemaal weer op rolletjes te lopen bij de F4. Er kwamen af en toe weer mooie acties over de vleugels. Een daarvan was dat Jip op rechts de achterlijn bereikte en vervolgens met links een hoge assist gaf aan Julian, die hierna doeltreffend de 1-6 maakte. Last but not least kwam Fadi nog een keer in scorings positie met de eindstand 1-7 als resultaat.
Op deze mooie lente avond waar we verdiend hebben gewonnen, heeft iedereen zijn bijdrage geleverd. Daarbij wil ik ook Dennis en Lars, Fabi en Thomas niet vergeten, want ondanks dat ze niet in bovenstaand verhaal voorkomen hebben zij hun waarde voor het team vandaag wederom goed bewezen.
Penalty bokaal; met nog een wedstrijd te gaan is het behoorlijk spannend aan de top:
Fadi +17
Julian +16