Unitas'30 F1

27-05-2015 18:45 Unitas'30 F1 Alliance F1 ZA , 10-1

Unitas’30 F1 door naar de beker finale.

Op woensdagavond 27 mei stond de halve finale voor de beker thuis tegen het voor onze toppers bekende Alliance F1 op het programma.
De vorige twee duels hadden we met goede cijfers gewonnen, dus op papier zou Unitas’30 F1 deze wedstrijd moeten winnen. Direct na de aftrap werd de druk door Unitas’30 goed opgevoerd. Alliance kwam niet in het spel en er werden mooie combinaties opgezet. Hierdoor resulteerde het al snel in de 1-0 door Rens en de 2-0 door Stan. Deze laatste was misschien wel de mooiste combinatie goal van het seizoen!! Maar daarna zakte het goede samenspel in, omdat er slordigheden in het spel kwamen, wat uiteindelijk leidde in de 2-1. Oei, ondanks het veldoverwicht, zou dit misschien een breakpunt kunnen zijn voor de tegenstander.. De rest van de eerste helft werd er wel heel goed gewerkt, maar omdat de passes net niet goed genoeg aankwamen, kon Alliance ons goed afstoppen.
In de rust werd de nadruk gelegd op het verzorgen van het spel en de concentratie.
Dit was niet tegen dovemansoren gezegd. Want de tweede helft was FANTASTISCH.. Wat een veldoverwicht van onze kanjers. Kane, Jesse, Lars, Jip, Fadi, Binc, Stan, Sam en Rens. Op een enkele keer na, werd er niet voor de eigen doelpunt gegaan, maar heel goed overgespeeld. Dit resulteerde in een doelpunten regen. Voor de statistieken hier het verloop:
3-1 Rens
4-1 Fadi
5-1 Rens
6-1 Stan
7-1Rens
8-1 Rens
9-1 Stan
10-1 Stan
Een mooie resultaat en een hele goede wedstrijd. Op naar de finale tegen… Walcheren F1. Kampioen van de Zeeuwse Hoofdklasse. Dat wordt dus een mooie wedstrijd aan het eind van een mooi seizoen.
Door: Simon Liebregts , 27-05-2015 00:00