Inleveren kleding en tassen

Het voetbalseizoen 2014-2015 zit er alweer bijna op. Nog een aantal wedstrijden en toernooien en dan is het echt voorbij..... op de Clubdag na!
Tijd dus weer om alle kleding en tassen die iedereen in bruikleen heeft in te leveren. Om dit in goede banen te kunnen leiden, vragen wij jullie medewerking hierbij en zullen we op een aantal avonden/middagen per team de spullen innemen.


Wat is de bedoeling?
Ná de laatste wedstrijd of toernooi, wordt alle kleding en de tas ingeleverd bij de leider/trainer/coach van ieder team. Jullie zorgen ervoor dat de spullen compleet ingeleverd worden in de kantine bij Jos en Monique. Hierbij is rekening gehouden met de datum van de laatste wedstrijd/toernooi.
 
Inleverschema:
 
 

Datum

Tijdstip

Teams

Dinsdag 26 mei

18:30 – 20:00 uur

F1, F2, F3, F6, F7, F9, F10 en F14

Woensdag  27 mei

15:00 – 16:00 uur

MP1, MP3, MP4, MP9, MP11, D5, D7, C1, C3 en C6

Donderdag 28 mei

18:30 – 20:00 uur

E2, E4, E6, E7, E9, E11 en A1

Maandag 1 juni

18:30 – 20:00 uur

F4, F5, F8, F11, F13, F15 en F16

Dinsdag 2 juni

18:30 – 20:00 uur

E1, E3, E5, E8, E10, E12, ME1, ME2, ME3

Woensdag 3 juni

15:00 – 16:00 uur

D1, D2, D3, D4, D6, D8, MD1 en MD2

Donderdag 4 juni

18:30 – 20:00 uur

C4, MC1 en MA1

Maandag  8 juni

18:30 – 20:00 uur

B1, C2, D9, E13 en MB1

 
Belangrijk:
 
- de kleding wordt compleet ingeleverd per team in een vuilniszak voorzien van het teamnummer;
- er worden geen spullen ingenomen die individueel door spelers/ouders worden afgegeven;
- TIP: laat de kinderen bij de laatste wedstrijd/toernooi zelf kleding meenemen voor erna, zodat je op dat moment gelijk alles in kunt nemen;
- kapotte of zoek geraakte spullen graag melden bij Jos of Monique (dit had dan officieel al eerder gebeurd moeten zijn.....);
- het inleveren van de spullen betreft hier niet de jassen en polo’s die afgelopen maanden aan de leiders/coaches zijn uitgereikt. Die worden voor komend seizoen weer gebruikt,
  mits je komend jaar ook leider/coach bent. Indien dit niet zo is, dan dien je de jas en polo ook in te leveren (apart);
- mocht jouw team geen spullen in bruikleen hebben, dan is deze mail niet van toepassing.
 
Wij vertrouwen op jullie medewerking in deze, zodat een en ander gestructureerd en correct kan verlopen. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Heeft u vragen? Stuur dan een mail naar Monique Frey (kleding-coordinator@unitas30.nl)
 

 
www.unitas30.nl
Aanstaande zaterdagavond spelen de heren van Unitas'30 1 thuis tegen Achilles Veen 1. Uiteraard onder begeleiding van een pupil van… Meer >
 
www.unitas30.nl
Het is weer tijd voor Bingo!!! Vrijdagavond 24 mei om 20:00 in de kantine van Unitas'30 Inschrijven via… Meer >
 
www.unitas30.nl
Beste Unitassers, We zijn blij te kunnen melden dat op zaterdag 13 juli 2024 NAC Breda zal aantreden op sportpark De Lage Banken… Meer >
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jubilarissen

18-05-2023
Meer >
 
 
Terug naar boven